Виховна робота
Головна »
Виховна робота
СИСТЕМА ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Тема виховної роботи школи:
«СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ»
Мета виховної роботи :
- створення ефективної моделі виховної системи в школі на основі національних і загальнолюдських цінностей;
- систематизація виховних завдань та цілей, спрямованих на розвиток високоінтелектуальної, компетентної, свідомої, творчої особистості з громадянською позицією, здатної до життєтворчості і самореалізації у різних сферах життєдіяльності.
Завдання виховної роботи:
- дотримання принципів виховання, визначених концептуальними засадами національної програми;
- створення програми виховання для кожного класу з урахуванням індивідуально-педагогічних можливостей класних керівників, батьків, а також результатів вивчення рівня фізичного, соціального, психічного та духовного розвитку учнів;
- підпорядковування цілей, завдань, форм виховної роботи з учнями вихованню духовно багатої особистості, морально і фізично здорової, гармонійно розвиненої, гуманної, зі стійкими моральними переконаннями, свідомого громадянина України;
- створення системи формувань життєвої компетенції учнів;
- формування змісту виховного процесу та системи виховної роботи на основі впровадження національних та загальнолюдських цінностей у всі сфери діяльності;
- оптимальне поєднання форм і організації виховної роботи: індивідуальної, групової, колективної;
- створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця;
- співпраця з органами учнівського врядування;
- інтеграція зусиль батьківської громади, представників сільської ради, громадських та благодійних організацій, правоохоронних органів та установ системи охорони здоров'я.
СТРУКТУРА ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Виховання учнів школи реалізується у процесі організації:
• навчально — виховної діяльності;
• позаурочної та позакласної діяльності;
• позашкільної освіти;
• роботи учнівського самоврядування;
• взаємодії з батьками, виконавчим комітетом та громадськими організаціями.
Форми роботи класних керівників з класними колективами:
- години класного керівника,
- години спілкування,
- бесіди — роздуми,
- конкурси,
- рольові ігри
- вікторини.
ВЗАЄМОДІЯ СІМ'Ї ТА ШКОЛИ
Модель випускника 1-9 класів
ЗОШ І-ІІ ступенів с. Рахни-Польові