Виховна робота

СИСТЕМА ВИХОВНОЇ РОБОТИ
 
Тема виховної роботи школи:
«СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ»

  Мета виховної роботи :

  •  створення ефективної моделі виховної системи в школі на основі національних і загальнолюдських цінностей;
  • систематизація виховних завдань та цілей, спрямованих на розвиток високоінтелектуальної, компетентної,   свідомої, творчої особистості з громадянською позицією, здатної до життєтворчості і самореалізації у різних сферах життєдіяльності.

 

 

Завдання виховної роботи:

  • дотримання принципів виховання, визначених концептуальними засадами національної програми;
  • створення програми виховання для кожного класу з урахуванням індивідуально-педагогічних можливостей класних керівників, батьків, а також результатів вивчення рівня фізичного, соціального, психічного та духовного розвитку учнів;
  • підпорядковування цілей, завдань, форм виховної роботи з учнями вихованню духовно багатої особистості, морально і фізично здорової, гармонійно розвиненої, гуманної, зі стійкими моральними переконаннями, свідомого громадянина України; 
  • створення системи формувань життєвої компетенції учнів;
  • формування змісту виховного процесу та системи виховної роботи на основі впровадження національних та загальнолюдських цінностей у всі сфери діяльності;
  • оптимальне поєднання форм і організації виховної роботи: індивідуальної, групової, колективної; 
  • створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця;
  • співпраця з органами учнівського врядування;
  • інтеграція зусиль батьківської громади, представників сільської ради, громадських та благодійних організаційправоохоронних органів та установ системи охорони здоров'я.

 

СТРУКТУРА ВИХОВНОЇ РОБОТИ

 

 

     Виховання учнів школи реалізується у процесі організації:

• навчально — виховної діяльності;

• позаурочної та позакласної діяльності;

• позашкільної освіти;

• роботи учнівського самоврядування;

• взаємодії з батьками, виконавчим комітетом та громадськими організаціями.

 

 

Форми роботи класних керівників з класними колективами:

  • години класного керівника,
  •  години спілкування,
  • бесіди — роздуми,
  • конкурси,
  • рольові ігри
  • вікторини.

ВЗАЄМОДІЯ СІМ'Ї ТА ШКОЛИ


 

Модель випускника 1-9 класів

ЗОШ І-ІІ ступенів с. Рахни-Польові